Тематика ситуативного спілкування
|
|
Особистісна cфера спiлкування
Я, моя сім’я і друзі
Дозвілля (Іграшки)
Природа (Тварини)
Публічна cфера спiлкування
Свята та традиції (Свята. Вітання)
Освітня cфера спiлкування
Школа (шкільне приладдя)
|
Граматична
|
Граматичні структури засвоюються імплі-цитно (шляхом сприймання
мовленнє-вих зразків у кому ні -кативних ситуаціях). Мовна компетенція
(граматична правиль-ність мовлення) формується за рахунок багаторазового
вживання мовленнєвих структур. Іменник:
множина іменників (закінчення -s; -es).
Дієслово:
to be, have got; can.
Прикметники. Займенник:
вказівні (this),
особові (I, we, you, they),
присвійні (my, your,
his,
her).
Числівник: кількісний
(1—10).
Спонукальні речення
у стверджувальній та
заперечувальній формах.
Stand up. Don’t stand up.
|