Персональний сайт Венгер М.М. П`ятниця, 02.12.2022, 05:09
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Welcome

Кнопка сайту

Polyglot Free Language Lessons Online

Соціальні сервіси web2.0 в роботі вчителя


Категорія
 соціальних сервісів
приклади сервісівпризначенняВикористання в педагогічній практиці
1Cервис
електронної пошти
gmail.com електронна пошта з інтелектуальним інтерфейсом,
вбудованим чатом, потужним захистом від спаму, можливістю веб-доступу і роботи оффлайн.
1. Для постійного спілкування вчителів, учнів, батьків, адміністрації.
2. Для доступу з єдиним паролем до всіх сервісів Google.
3. Для реєстрації на інших соціальних сервісах.
2Соціальні сервіси
для організації спільної
роботи з різними типами документів
GoogleDocs.com Соціальний сервіс, призначений для спільного створення
та редагування документів: текстів, презентацій, таблиць і малюнків.
1. Як засіб організації та підтримки шкільного документообігу.
2. Як засіб для спільного редагування будь-яких документів проектної діяльності школярів і дорослих.
3. Для проведення і підтримки уроків (наприклад, створення, спільного редагування та публікації текстів з малюнками, схемами, ілюстраціями: есе, казок, оповідань і т.д.).
4. Як засіб спільного створення "карт знань" в рамках навчальної діяльності.
5. Як засіб створення інтерактивних робочих аркушів.
3Опитувальні форми Google

google forms

Онлайн-сервіс, призначений для створення опитувальних форм.
Є можливість створення декількох типів питань-відповідей, як закритого,
так і відкритого типів. Отримані дані автоматично збираються в таблиці, є також можливість автоматичної статистичної обробки одержуваних даних.
1. Для створення і проведення тестів з навчальних предметів
2. Для запису / реєстрації на захід (семінар, конференцію ...)
3. Для проведення опитувань і анкетування, види опитувань:
-Збір даних (наприклад, зайнятість учнів у гуртках, облік індивідуальних потреб учнів, на початку і наприкінці року)
-Опитувальник зворотного зв'язку (урок, захід, батьківські збори і т. д., регулярно)
-Опитувальники задоволеності (персонал, учні, батьки, в кінці півріччя / року);
-Опитувальники з метою дослідження (наприклад, дослідження мотивації, по мірі необхідності)
-Самоаналіз вчителя / вчителя;
4Календар Googlegoogle.com/calendar Планувальник подій, розміщений в мережі Інтернет, доступ до якого
(за аналогією з документами Гугл) може бути відкритий визначеному колу користувачів з правами доступу, які визначить власник календаря.
1. Для спільного планування шкільних подій
2. Для спільного планування етапів навчального проекту
3. Для складання розкладів
4. Для організації доступу в комп'ютерний клас / медіатеку
5. Для запису / реєстрації на захід
5Мережеві щоденники (блоги)

blogger.com
LiveJournal.com
wordpress.com

Сервіси, що дозволяють будь-якому користувачеві вести записи будь-яких текстів. За аналогією з особистими щоденниками блоги називають мережними щоденниками.
Ведучий щоденник (блогер) може керувати доступом до своїх записів: робити їх відкритими всім бажаючим, визначеному колу користувачів або зовсім приватними.
1. Майданчик для віртуальних спільнот вчителів-практиків і місце для педагогічних дискусій.
2. Можливість для консультацій і отримання додаткових знань.
3. Майданчик для організації навчання школярів за основними і додатковими курсами («електронний зошит учня»).
4. Майданчик для організації дистанційного навчального курсу.
5. Робочі записки вчителів та шкільних адміністраторів.
6. Щоденник життя класу або щоденник позакласної роботи школи / паралелі / групи.
7. Середа для організації мережевої дослідницької діяльності учнів.
6RSS-агрегатор

google.com/reader/
FriendFeed.com

Соціальні сервіси, які збирають і об'єднуючі інформацію, що йде з різних соціальних мереж, блогів та інших сервісів. Сервіси працюють в реальному часі.1. Місце і засіб обміну ідеями, посиланнями і розробками уроків між учителями.
2. Засіб для організації додаткової позаурочній комунікації між вчителем і учнями.
3. Засіб для організації "швидких письмових дискусій".
4. Засіб збору потоків з різних тематичних Інтернет-ресурсів в одному місці.
7Вікі (Wiki)-сервіси

Google Sites
pbworks.com
wikispaces.com
wiki.zoho.com

Соціальний сервіс, що дозволяє будь-якому користувачеві редагувати текст сайту (писати, вносити зміни, видаляти, створювати посилання на нові статті).1. Подання, розширення та анотування навчальних матеріалів.
2. Спільне створення віртуальних краєзнавчих та екологічних екскурсій школярами та студентами.
3. Колективне створення творчих робіт - казок, віршів, есе.
4. Колективне створення вчительських та шкільних тематичних «віртуальних енциклопедій».
5. Засіб для проведення мережевих семінарів і конференцій.
 8соціальні Фотосервіси

Picasaweb.google.co
flickr.com

Соціальний сервіс, призначений для публікації, зберігання, перегляду та      коментування зображень. Може використовуватися персонально або з олективним доступом. 1.Істочники навчальних матеріалів по будь-яким навчальним предметам.
2.Публікація, зберігання, коментування творчих фото-робіт і малюнків учнів.
3.Засоби для спільної навчальної діяльності учнів з декількох шкіл 
або міст (cоздание галереї)
9соціальні відеосервіси

youtube.com
vimeo.com
rutube.ru

Соціальний сервіс, призначений для публікації, зберігання, перегляду та коментування 
мультимедійних презентацій, в тому числі, зі звуком і ефектами (на деяких сервісах). 
Є можливість вставки у блоги і сайти за допомогою коду.
Використовується для самостійної дослідницької, творчої діяльності учнів, заснованої на пошуку і обміні відеоматеріалами, а також розміщення власних відеоматеріалів в процесі спільної діяльності віддалених учасників навчальної групи.
1. Джерело навчальних матеріалів, відео-лекцій, навчальних фільмів і т.д.
2. Публікація і зберігання творчих відео-робіт учнів.
3. Коментування та обговорення відео
10Соціальні
мережеві 
сервіси для 
зберігання мультимедійних презентацій

slideshare.net
slideboom.com
Prezi.com
scribd.com
spresent.com

Соціальний сервіс, призначений для публікації, зберігання, перегляду та коментування мультимедійних презентацій, в тому числі, зі звуком і ефектами (на деяких сервісах). Є можливість вставки у блоги і сайти за допомогою коду. 1. Джерело навчальних матеріалів.
2. Публікація і зберігання творчих робіт учнів та вчителів.
3. Обмін розробками до уроків для вчителів.
4. Коментування та обговорення презентацій
11соціальні аудіоосервіси

last.fm
studio.odeo.com
rpod.ru

Соціальний сервіс, призначений для публікації, зберігання, прослуховування і коментування аудіозаписів. 1. Джерело навчальних матеріалів, аудіо-лекцій і т.п.
2. Публікація і зберігання творчих аудіо-робіт учнів (аудіо-театр, шкільне радіо і т.п.)
3. Коментування та обговорення аудіо.
12Засоби для зберігання закладок

delicio.us
bobrdobr.ru
rumarkz.ru

Відносяться до так званих народних класифікаторах - соціальним сервісам, які дозволяють користувачам класифікувати різні записи: тексти, фотографії, закладки, використовуючи для цього ключові слова - теги. Ключові слова придумують або вибирають самі користувачі системи. -Джерело навчальних матеріалів. Система зберігання закладок спочатку передбачає взаємодію користувачів: можна вести пошук цікавлять посилань не тільки всередині своїх особистих закладок, але і всередині всього масиву закладок, створених різними користувачами. Можна підписатися на всі або певні категорії закладок, які створює інший автор або ціла група авторів.
-Сховище посилань на навчальні матеріали. Вчителі та учні можуть разом вести пошук необхідних матеріалів.
-Карти знань.
13Геосервіси

maps.google.com -Карты гугл 
wikimapia.org/ - Карты гугл + ВикиВики
earth.google.com/ - Объемная модель Земли

Соціальні Геосервіс включають в себе можливості баз даних, графічних редакторів і аналітичних засобів. Надають можливість здійснювати пошук географічних об'єктів і наносити свої власні мітки на карту. 1. Як джерело карт і зображень місцевості при вивченні географії, історії, краєзнавства, іноземних мов
2. Як платформа для вирішення дослідницьких завдань з різних предметів, пов'язаних з обчисленнями відстаней, підбором найкоротшого шляху, порівнянням особливостей різних місцевостей і т.д.
3. Як платформа для креативної діяльності з моделювання нового вигляду місцевостей з нанесенням власних зображень будинків, ландшафтних об'єктів.
4. Як платформа для проведення мережевих проектів (вебквестов), пов'язаних з вгадування і пошуком різних географічних пунктів Землі
14Карти знань (англ. Mind map

Mindmeister.com
bubbl.us
mindomo.com

Соціальні сервіси для створення карт знань. 1. Для переробки та систематизації інформації (наприклад, для встановлення зв'язків між об'єктами, для створення електронного конспекту, опорних схем і т.д.).
2. Джерело навчальних матеріалів.
3. Місце для зберігання та обміну навчальними матеріалами.
4. Сховище посилань на навчальні матеріали.
5. Засіб для вирішення класифікаційних задач.
15Сервіси для створення стрічки часу

Timetoast.com
TimeRime
Dipity.com

Соціальні сервіси дозволяють розміщувати події в хронологічному порядку. Хронологія подій буде включати в себе фіксовану дату, опис, посилання. Деякі сервіси дозволяють також додавати текст, зображення, відеоролики та файли. 1. Для переробки та систематизації інформації у хронологічній послідовності.
2. Для створення предпортфоліо.
3. Для управління проектами (як ToDo-лист).
4. Джерело навчальних матеріалів.
16Сервіси для візуалізацій

Wordle.net
text2mindmap.com

Сервіси для візуалізації текстової інформації1. Для переробки та систематизації інформації.
2. Для контент-аналізу та візуалізації тексту.
17Соціальні сервіси для створення книжкових колекцій

shelfari.com
books.google.ru

Соціальні сервіси, щоб збирати власні колекції книг і управляти ними, обмінюватися книжками з друзями і дивитися, що вони читають.1. Робота з електронними текстами книг.
2. Створення "золотої полиці" творів улюблених авторів.
3. Створення рецензій на книгу / твір
18Засоби для створення коміксів

ToonDoo.com
goanimate.com

stripcreator.com
comeeko.com

Соціальний сервіс, призначений для створення, зберігання і перегляду коміксів.Можна використовувати при організації самостійної творчої роботи учнів, як індивідуальної, так і групової. Придумуючи своїх персонажів і обставини, в які ті потрапляють, учні не просто вигадують і фантазують, а моделюють і програють різні життєві ситуації, адже персонажі коміксів можуть "розмовляти" і "самовиражатися" з волі автора. Чому ми вчимося, створюючи комікси?
-Створювати образи, ситуації, придумувати до них декорації
-Писати міні-сценарії
-Розбиратися з написами на мовах, яких не вчили
19Засоби для створення електронних книг і буклетів

myebook.com
calameo.com
issuu.com
glogster.com

Сервіси для створення, оформлення і публікації електронних книжок, плакатів, постерів власного твору.1. Для переробки та систематизації інформації.
2. Засіб публікації творчих і проектних робіт учнів.
3. Засіб для створення і публікації навчальних матеріалів.

по матеріалам сайту Учитель в Сети
Календар
«  Грудень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Корисне
[15.05.2017]
Семестрова контрольна робота з читання за 2 семестр (підручник Карпюк) 10 клас (0)
[14.05.2017]
Готуємось до контрольної роботи з читання за 2 семестр - підручник Карп'юк (0)
[14.05.2017]
Семестрова контрольна робота з читання 2 семестр 7 клас - підручник Карп'юк (0)

Друзі мого сайту

Пошук



«Методичний портал»

Copyright learnenglish.ucoz.com © 2022Створити безкоштовний сайт на uCoz